Vihar egy pohár vízben...

 2009.09.03. 13:27

Na üdv mindenkinek. Ez az első bejegyzés és már is rossz hírek...

Ezek a nagyokosok az egyetemen átvariálták jó néhány óra időpontját, így az a 7 órás munka, amit belefektettem az összeállításába egy másodperc alatt csak időpocsékolás lett...

Tegnap este nem tudtam már átvariálni túlzottan az órákat, így jelenleg 22 kreditponttal rendelkezem elviekben, az ajánlott 30hoz képest... Nagyon köszönöm ezeknek az embereknek hogy szerintem több diák (akár több száz) életét megkeserítették (de lehet, hogy csak az enyémet). Ahhoz képest, hogy ők az elit, szervezői, adminisztrációs, és egyáltalán általános ismeretekkel, amik a mindennapi élet megéléséhez elengedhetetlenek, szerintem egyáltalán nem rendelkeznek.

Úgyhogy tegnap nem volt elég az egésznapi mászkálás Szegeden és a hazafelé tartó 2 órás vonatozás (I LOVE MÁV), és még ezzel is szenvednem kellett... Legalább a tesit fel tudtam venni (kajak-kenu)! xD. Remélem többet nem kavarnak , mert az idegeim már ígysem bírják túl jól a megpróbáltatásokat... Nemtudom lehet, hogy ha "nagy" leszek idegbeteg leszek... Ki tudja...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kokaine.blog.hu/api/trackback/id/tr491357524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása